eu logo zajedno do fondova

JAVNI POZIV za dodjelu potpora za povećanje konkurentnosti mikro poduzetnicima na području Zadarske Županije za 2025. godinu

Zadarska županija kao provoditelj Programa za dodjelu potpora za povećanje konkurentnosti mikro poduzetnicima poziva mikro poduzetnike koji zadovoljavaju uvijete Programa za podnošenje zahtjeva za dodjelu potpora za povećanje konkurentnosti u okviru raspoloživih sredstava Županijskog proračuna za 2025. godinu.

Radi se o dodjeli bespovratnih potpora za povećanje konkurentnosti mikro poduzetnicima na području Zadarske Županije za 2025. godinu. Bespovratne potpore dodjeljuju se za nabavu opreme za proizvodne i uslužne djelatnosti za poduzetnike u sektoru malog gospodarstva.

Prihvatljivi prijavitelji su:

Mikro subjekti (manje od 10 zaposlenih) malog gospodarstva definirani Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva ("Narodne novine" broj 29/02, 63 07.53112.56/13 i l2ll16), i koji kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete:

-koji imaju sjedište na području Zadarske Županije.

- koji imaju poslovnicu na području Zadarske Županije i koji obavljaju djelatnost tijekom cijele godine.

- koji su u cijelosti u privatnom vlasništvu.

- koji imaju najmanje 2 stalno zaposlena, uključujući vlasnika/cu obrta u mjesecu prije objave javnog poziva (u siječnju 2025.). Vlasnik obrta se smatra zaposlenikom svog obrta ukoliko nema zasnovan radni odnos kod druge pravne ili fizičke osobe

- koji nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava (dokazuje se potvrdom nadležne Porezne uprave),

- koji nemaju blokiran Žiro račun (dokazuje se BON-2 obrascem

- nad kojim nije otvoren stečajni postupak ili predstečajna nagodba

- koji se ne nalaze u postupku likvidacije

- koji imaju podmirene obveze prema Zadarskoj županiji.

Prihvatljive aktivnosti prema vrsti potpore su:

1 . Kapitalne pomoći za povećanje konkurentnosti kroz ulaganje u proizvodne djelatnosti

- Nabava (kupnja ili izrada) strojeva, alata i opreme za obavljanje registrirane proizvodne djelatnosti

2. Kapitalne pomoći za povećanje konkurentnosti kroz ulaganje u uslužne djelatnosti

- Nabava (kupnja ili izrada) strojeva. alata i opreme za obavljanje registrirane neproizvodne djelatnosti.

- Nabava radnih strojeva (viličari, bageri, dizalice).

Potpora za sufinanciranje nabave dugotrajne materijalne imovine iznosi 50% prihvatljivih troškova, a najviše 5.000,00 eura po poduzetniku.

Korisnik može ostvariti potporu ukoliko ima minimalni iznos ukupno prihvatljivih troškova projekta (ulaganja) 2.000,00 eura i više (iznos ulaganja bez PDV-a).

Krajnji rok za podnošenje prijava je do 10. ožujka 2025. godine.

Više informacija o ovom javnom pozivu možete pronaći na poveznici: https://www.zadarska-zupanija.hr/javni-pozivi-i-potpore/javni-pozivi-i-potpore-u-tijeku/item/2864-javni-poziv-za-povecanje-konkurentnosti-mikro-poduzetnicima-za-2025-godinu

Također, sve dodatne informacije mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo i turizam Zadarske Županije u Zadru, Božidara Petranovića 8, na sljedeće brojeve telefona i adrese elektronske pošte:

023/350 342 – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

023/350 437 – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

023/350-439 – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

023/350 430 – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

JAVNI NATJEČAJ za podnošenje zahtjeva za potporu iz sektora vina za intervenciju “58.1.b.01. - INVWINE – Ulaganja“

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoj, na temelju članka 34. Pravilnika o provedbi intervencija iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. - 2027. (Narodne novine br. 140/2023, 152/2023, 69/2024 i 5/2025), objavljuje JAVNI NATJEČAJ za podnošenje zahtjeva za potporu iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. - 2027. za intervenciju “58.1.b.01. - INVWINE – Ulaganja.

Predmet Javnog natječaja je dodjela sredstava potpore za intervenciju 58.1.b.01. – INVWINE unutar Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi intervencija iz sektora vina unutar Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. - 2027. 

Korisnici sredstava za intervenciju 58.1.b.01. – Ulaganja su poduzeća u sektoru vina (vinarije, fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar) koja se bave proizvodnjom i prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda i stavljanju izvan snage uredbi Vijeća (EEZ) br. 922/72, (EEZ) br. 234/79, (EZ) br. 1037/2001 i (EZ) br. 1234/2007 (SL L 347, 20.12.2013.), organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Podnositelj zahtjeva za potporu je svaka fizička ili pravna osoba koja je odgovorna za početak, provedbu i rezultat projekta prijavljenog za sufinanciranje u intervenciji 58.1.b.01. – Ulaganja te je za fizičku osobu to nositelj obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva ili vlasnik obrta, za pravnu osobu je to odgovorna osoba u pravnoj osobi, za udrugu proizvođača vina je to osoba/osobe ovlaštene/imenovane za zastupanje udruge, a u ime ostalih subjekata su to odgovorne osobe u tim subjektima.


Podnositelji zahtjeva za potporu mogu biti:
- fizičke osobe koje su obveznici poreza na dohodak/dobit
- mikro, mala i srednja poduzeća koja imaju do 250 zaposlenih i promet do 50 milijuna EUR i/ili ukupnu godišnju bilancu do 43 milijuna EUR
- velika poduzeća koja imaju manje od 750 zaposlenih ili promet manji od 200 milijuna EUR
- velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna EUR i više.

Minimalni iznos potpore po projektu je 5.000 EUR.
Maksimalni iznos potpore po projektu iznosi:
a) 1.500.000 eura za mikro, mala i srednja poduzeća
b) 750.000 eura za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura
c) 550.000 eura za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200 milijuna eura i
više.

U intervenciji 58.1.b.01. – Ulaganja prihvatljivi su troškovi nastali tijekom provođenja sljedećih aktivnosti:
a) stjecanja, izgradnje, poboljšanja nepokretne imovine odnosno objekta za proizvodnju
vina, čuvanje, skladištenje i prodaju vina
b) kupnje novih strojeva i opreme za preradu te skladištenje grožđa i vina
c) obnove/modernizacije/opremanja infrastrukture objekta za prodaju i prezentaciju vina
d) opremanja laboratorija za kontrolu kvalitete proizvoda od grožđa i vina.

Više informacija o ovom pozivu možete pronaći na poveznici https://www.apprrr.hr/58-1-b-01-vino-ulaganja/ ili ostvariti kontaktom na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . 

Prilika za inovatore: Vaučeri za gospodarske susrete u 2025.

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) poziva poduzetnike na sudjelovanje u gospodarskim susretima u 2025., nudeći vaučere za pokriće troškova putovanja, smještaja i kotizacije.

Cilj je olakšati povezivanje domaćih tvrtki s međunarodnim partnerima kako bi razvijali inovativna rješenja, ponajprije za zajednički projekt u sklopu programa Eurostars. Ali sudionici događanja slobodni su organizirati i dodatne sastanke s ciljem dogovora o komercijalnoj suradnji.

Eurostars, kao dio Eureka mreže, podržava suradnju malih i srednjih poduzeća u istraživačko-razvojnim aktivnostima. U ovom ciklusu istaknuti su događaji u Vilniusu, Grazu i Hannoveru, no poduzetnici mogu predložiti i vlastite prioritete. Vaučeri do 600 eura po prijavi osiguravaju jednostavniji pristup ključnim poslovnim susretima.

Poduzetnici mogu dobiti vaučer za odlazak na Open Innovation Challange u Barcelonu, za AgroExpo u Turskoj, za Space4Defence u Luksemburgu, za Successful R&I in Europe u Düsseldorfu ili za Forward Green Energy u Solunu, Grčkoj. Popis gospodarskih susreta za poslovne sastanke je izdašan. Iznos vaučera ovisi o destinaciji. 

Ovaj program idealna je prilika za proširenje poslovanja i uspostavu veza s međunarodnim partnerima iz raznih sektora. Od biotehnologije, IT-a, zelene tehnologije do industrije 4.0. U fokusu su projekti koji mogu rezultirati komercijalizacijom proizvoda ili usluga s visokim potencijalom na globalnom tržištu.

Zašto sudjelovati na gospodarskim susretima?

  • Doznajte najnovije informacije o globalnim trendovima i inovacijama.
  • Promovirajte svoje proizvode, tehnologije, usluge i znanje.
  • Sklopite nova partnerstva i sudjelujte u novim projektima.
  • Pronađite nove klijente i osmislite nova rješenja za vaše područje djelovanja.

Prijaviti se mogu mikro, mala i srednja poduzeća s inovativnim idejama, a prijave su otvorene do isteka raspoloživih sredstava. Detalji o kriterijima prijave, rokovima i potrebnoj dokumentaciji dostupni su na mrežnim stranicama HAMAG-BICRO-a, dok poziv za dodjelu vaučera možete pronaći ovdje.

Sve dodatne informacije ostvarite upitom na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Javni poziv za dodjelu potpora za samozapošljavanje sredstvima državnog proračuna u 2025.

Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je Javni poziv za samozapošljavanje sredstvima državnog proračuna u 2025. godini. 

Javni poziv otvoren je u razdoblju do 14. veljače 2025. godine.

Predmet javnog poziva

Ovaj javni poziv objavljuje se na temelju Programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji za razdoblje od 2024. do 2027. godine u cilju otvaranja novih radnih mjesta za osobe iz ciljne skupine Programa kroz davanje novčane potpore u svrhu samozapošljavanja pokretanjem vlastite samostalne djelatnosti u sljedećim organizacijskim oblicima:

  • samoopskrbno poljoprivredno gospodarstvo,
  • obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo,
  • obrt,
  • trgovačko društvo ili
  • druga samostalna profesionalna djelatnost (slobodna profesija, ustanova ili dr.).

Prihvatljivi podnositelji

Prihvatljivi podnositelji zahtjeva su nezaposleni hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca smrtno stradalih ili nestalih hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, nezaposlena djeca dragovoljaca iz Domovinskog rata i nezaposlena djeca hrvatskih ratnih vojnih invalida iz Domovinskog rata s trajno utvrđenim statusom.

Prilikom podnošenja zahtjeva za dodjelu potpore, podnositelj zahtjeva mora imati status nezaposlene osobe i biti prijavljen u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Neprihvatljivi podnositelji i djelatnosti za koje se ne može dodijeliti potpora

Za potporu se ne može kandidirati, odnosno zahtjev će biti odbijen ukoliko ga podnese:

  1. osoba koja nema status nezaposlene osobe i nije prijavljena u evidenciju Hrvatskog zavoda za zapošljavanje,
  2. osoba koja u trenutku podnošenja zahtjeva nema utvrđen status hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili djeteta smrtno stradalog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, odnosno osoba koja zahtjev podnosi kao dijete dragovoljca iz Domovinskog rata ili dijete hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata pri čemu u trenutku podnošenja zahtjeva roditelju nije utvrđen status dragovoljca iz Domovinskog rata ili hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata s trajno utvrđenim statusom, ili je postupak utvrđivanja statusa u tijeku,
  3. osoba koja je korisnik potpore za samozapošljavanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje,
  4. osoba koja je već koristila potporu za samozapošljavanje kroz provedbu dosadašnjih programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji Ministarstva,
  5. osoba koja u trenutku podnošenja zahtjeva ima registriranu djelatnost, nositelj je samoopskrbnog poljoprivrednog gospodarstva ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva odnosno član obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva ili vlasnik obrta odnosno vlasnik/osnivač trgovačkog društva ili član uprave ili izvršni direktor trgovačkog društva ili je osnivač/vlasnik/nositelj/direktor/ravnatelj ili druga odgovorna osoba u obavljanju druge samostalne profesionalne djelatnosti,
  6. osoba koja je korisnik mirovine, kao i osoba kojoj je u tijeku postupak ostvarivanja prava na mirovinu,
  7. osoba koja novčanu potporu traži temeljem sezonskog obavljanja djelatnosti,
  8. osoba koja traži potporu temeljem preuzete djelatnosti,
  9. osoba koja traži potporu temeljem djelatnosti istovjetne ili pretežito istovjetne onoj koju je imala prethodno registriranu i/ili u istoj bila zaposlena i/ili evidentirana kao obveznik uplate doprinosa, u razdoblju od dvije godine od datuma zatvaranja prethodne istovjetne ili pretežito istovjetne djelatnosti,
  10. upravitelj i članovi zadruge temeljem članstva u zadruzi,
  11. redoviti učenik ili student,
  12. osoba kojoj je evidentiran dug od strane nadležne Porezne uprave,
  13. osoba protiv koje se vodi kazneni postupak pred nadležnim sudovima RH,
  14. osoba protiv koje je izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih dijela: prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, utaja poreza ili carine, subvencijska prijevara, pranje novca, zlouporaba položaja i ovlasti, nezakonito pogodovanje, primanje mita, davanje mita, trgovanje utjecajem, davanje mita za trgovanje utjecajem, zločinačko udruženje i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja,
  15. osoba koja je u razdoblju od protekle tri fiskalne godine ostvarila potpore u ukupnom iznosu većem od 20.000,00 eura za primarnu poljoprivrednu proizvodnju, sukladno točki V. ovog javnog poziva,
  16. osoba koja je u razdoblju od protekle tri fiskalne godine ostvarila potpore u ukupnom iznosu većem od 300.000,00 eura, sukladno točki V. ovog javnog poziva,
  17. osoba koja je u postupku povrata državne potpore ili potpore male vrijednosti te je prekršila odredbe o namjenskom korištenju sredstava iz drugih javnih izvora,
  18. osoba koja u korištenju neke od ostalih mjera iz svih dosadašnjih programa stručnog osposobljavanja i zapošljavanja hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji nije postupala u skladu s ugovornim obvezama i na taj način narušila iskazano povjerenje, osobito u dijelu koji se odnosi na namjenski utrošak odobrenih sredstava,
  19. osobe za koje se u postupku procjene zahtjeva utvrdi kako je dvoje ili više prijavitelja podnijelo zahtjeve koji su popunjeni identično u bitnim ili u prepoznatljivim dijelovima,
  20. osoba kod koje se utvrdi poduzimanje radnji koje za posljedicu imaju umjetno stvaranje uvjeta u svrhu ispunjavanja kriterija Javnog poziva.

Potpora za samozapošljavanje ne može se dodijeliti za djelatnosti koje pripadaju u sljedeća područja razvrstana prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2025. (NKD 2025., dalje: NKD) te će zahtjev, ukoliko se podnese, biti odbijen jer se radi o djelatnostima koje su neprihvatljive za financiranje:

  1. područje (A) Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo – odjeljak 03 Ribolov i akvakultura,
  2. područje (C) Prerađivačka industrija – skupina 25.3 Proizvodnja oružja i streljiva,
  3. područje (H) Prijevoz i skladištenje – skupina 49.3 Ostali kopneni prijevoz putnika i odjeljak 50 Vodeni prijevoz,
  4. područje (I) Smještaj te priprema i usluživanje hrane – odjeljak 55 Smještaj te razredi 56.21 Djelatnost keteringa za razna događanja i 56.30 Djelatnost pripreme i usluživanja pića,
  5. područje (J) Izdavačke djelatnosti, djelatnosti emitiranja te proizvodnje i distribucije sadržaja –
  6. odjeljak 60 Emitiranje radijskog i televizijskog programa, djelatnosti novinskih agencija i ostale djelatnosti distribucije sadržaja,
  7. područje (L) Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja – u cijelosti,
  8. područje (O) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti – odjeljak 77 Djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup (leasing), odjeljak 78 – Djelatnosti zapošljavanja, odjeljak 79 Putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima, kao i odjeljak 80 – Istražne i zaštitne djelatnosti,
  9. područje (S) Umjetnost, sport i rekreacija – odjeljak 92 Djelatnosti kockanja i klađenja,
  10. područje (T) Ostale uslužne djelatnosti – odjeljak 94 Djelatnosti članskih organizacija.

Iznos potpore

Potpora iznosi do najviše 12.000,00€, uključujući i navedeni iznos. Potpora je jednokratna i nepovratna ukoliko se namjenski utroši u skladu s poslovnim planom i troškovnikom.

Način i rok prijave

Zahtjevi se podnose na adresu:

Ministarstvo hrvatskih branitelja,
Trg Nevenke Topalušić 1,
Zagreb,

isključivo putem pošte ili osobno, putem urudžbenog ureda Ministarstva u zatvorenoj omotnici s naznakom „Javni poziv za dodjelu potpore za samozapošljavanje sredstvima Državnog proračuna u 2025. godini“.

Podnositelj zahtjev podnosi isključivo samostalno (ne putem udruge, poduzetničkog centra, knjigovodstvenog servisa i sl.), a razdoblje zaprimanja zahtjeva po ovom pozivu traje od 16. siječnja do 14. veljače 2025. godine. Svi zahtjevi bit će riješeni najkasnije do kraja 2025. godine.

Zahtjevi zaprimljeni prije i nakon propisanog vremenskog roka objavljenog javnog poziva neće se uzimati u razmatranje.

Dodatne informacije

Cijeli javni poziv pročitajte na službenim informacijama Ministarstva branitelja

(https://branitelji.gov.hr/o-ministarstvu-15/javne-rasprave/javni-pozivi/aktualni-javni-pozivi/javni-poziv-za-dodjelu-potpora-za-samozaposljavanje-sredstvima-drzavnog-proracuna-u-2025/4845)

Sve dodatne i valjane informacije o dodjeli potpora za samozapošljavanje, kao i obrazac zahtjeva mogu se dobiti isključivo u Ministarstvu hrvatskih branitelja, na mrežnoj stranici branitelji.gov.hr, te u Područnim odjelima Ministarstva i županijskim Centrima za psihosocijalnu pomoć (https://branitelji.gov.hr, u dijelu O Ministarstvu, Djelokrug, Direktna komunikacija).

Informacije udruga, poduzetničkih centara te drugih pravnih i fizičkih osoba nisu mjerodavne u smislu ispunjavanja uvjeta iz ovog javnog poziva te iste nisu ovlaštene izdavati obrasce za podnošenje zahtjeva po ovom javnom pozivu.

Produljen rok za prijave – „Potpora poduzećima za tranziciju na energetski i resursno učinkovito gospodarstvo“

Ministarstvo gospodarstva  je objavilo 2. izmjenu poziva na dostavu projektnih prijedloga „Potpora poduzećima za tranziciju na energetski i resursno učinkovito gospodarstvo“  (referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.1.R4-I1.02) u okviru Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021. - 2026.. 

Rok za zaprimanje prijava produžen je do 31. svibnja 2025.

Predmet ovog Poziva je poticanje proizvodnih ulaganja malih i srednjih te srednje kapitaliziranih poduzeća (mid-caps), iz energetski intenzivnih industrija, koja će rezultirati energetski i resursno učinkovitijim gospodarstvom kroz promicanje kružnog gospodarstva uvođenjem resursne učinkovitosti u proizvodni ciklus i životni vijek proizvoda, uključujući održivu opskrbu primarnim i sekundarnim sirovinama i/ili dekarbonizaciji, povećanju korištenja obnovljivih izvora energije i smanjenju emisija energetski intenzivnih industrija.

Cilj ovog poziva je poduprijeti bržu i bolju prilagodbu gospodarstva trenutnim i budućim ekološkim zahtjevima te kroz ulaganja u zelenu tranziciju i stvaranje zelenih vještina, utjecati na smanjenje negativnih učinaka na klimu i okoliš, povećanu održivost proizvodnje, očuvanje postojećih i stvaranje novih radnih mjesta te jačanje lokalne i regionalne konkurentnosti.

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva su mali, srednji i veliki poduzetnici. 

Minimalni iznos bespovratnih sredstava je  70.000,00 €, dok maksimalni iznos bespovratnih sredstava iznosi 4.645.200,00 €. 

Više informacija kao i svu potrebnu dokumentaciju za prijavu možete pronaći na poveznici: https://fondovieu.gov.hr/pozivi/108 . 

Krediti za održivi turizam

Hrvatska banka za obnovu i razvitak, po nalogu Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU iz sredstava Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) i vlastitih sredstava, u okviru i prema uvjetima ovog programa kreditiranja provodi financijski instrument Krediti za održivi turizam iz kojeg se financiraju financijski održiva ulaganja koja doprinose ciljevima zelene tranzicije, kvaliteti turističkih proizvoda i usluga te pojačanom rastu i konkurentnosti mikro, malih i srednjih poduzetnika i rezultiraju diverzifikacijom turističke ponude, produljenjem turističke sezone, smanjenjem prekomjernog turizma, održivim poslovanjem i većom kvalitetom turističke ponude.

Prihvatljivi prijavitelji su subjekti privatnog sektora (trgovačka društva, obrtnici i ustanove* u privatnom ili većinskom privatnom vlasništvu), koji prilikom podnošenja zahtjeva za kredit ispunjavaju sljedeće kriterije:

-          mikro, mali i srednji poduzetnici sukladno definiciji iz Preporuke Europske komisije 2003/361/EC od 6.5.2003.;

-          registrirani sukladno Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007. - NKD 2007. (NN br. 58/07, 72/07) za obavljanje neke od sljedećih djelatnosti:

o   Hoteli i sličan smještaj (NKD 55.1)

o   Kampovi i prostor za kampiranje (NKD 55.3)

-          najkasnije u trenutku zaključivanja ugovora o kreditu imaju registriranu poslovnu jedinicu ili podružnicu u RH.

Namjena kredita odnosi se na:

-          ulaganja u osnovna sredstva (materijalnu i nematerijalnu imovinu)

-          obrtna sredstva najviše do 30% ugovorenog iznosa kredita

Ulaganja moraju biti usklađena s načelom nenanošenja bitne štete (Do No Significant Harm).

Prihvatljiva su ulaganja u:

-          gradnju, rekonstrukciju i/ili uređenje i opremanje ugostiteljskih objekata za smještaj i/ili

-          dodatni sadržaj ugostiteljskih objekata za smještaj** koja rezultiraju ili povećanjem smještajnih kapaciteta, ili uvođenjem dodatnih, neobaveznih sadržaja ili razvrstavanjem u vrstu i/ili kategoriju

-          prihvatljiva ulaganja definirana su Prilogom 1 Programa kreditiranja - Kriteriji prihvatljivosti ulaganja.

Iznosi kredita su:

-          najniži iznos kredita: 250.000 EUR

-          najviši iznos kredita: 7.000.000 EUR

HBOR može u pravilu kreditirati do 85% predračunske vrijednosti investicije, u skladu s propisima o državnim potporama.

Načini kreditiranja odnose se na:

-          izravno kreditiranje korisnika kredita - Korisnik kredita Zahtjev i pripadajuću dokumentaciju podnosi HBOR-u isključivo online korištenjem tipke PREDAJ ZAHTJEV OVDJE na početku ove stranice

-          krediti se odobravaju iz sredstava EFRR-a i sredstava HBOR-a u omjeru 50:50, uz mogućnost otpisa dijela glavnice kredita iz sredstava EFRR-a (najviše do 50% ukupno isplaćenog iznosa glavnice kredita), po ispunjenju unaprijed definiranih kriterija

-          tijekom provedbe Programa kreditiranja s jednim Korisnikom kredita može se ugovoriti samo jedan kredit.

Kamatna stopa odnosi se na:

-          na dio glavnice kredita iz Sredstava EFRR-a: 0,00% godišnje, fiksna

-          na dio glavnice kredita iz Sredstava HBOR-a: fiksna kamatna stopa koja se utvrđuje zasebno za svaki pojedini kredit na temelju procjene rizičnosti

Prijave za kreditiranja zaprimaju se od 14.11.2024. do iskorištenja raspoloživih sredstava. Krediti se mogu isplaćivati Korisnicima do 31. 12. 2029., a kriteriji za Kapitalni rabat (otpis dijela glavnice kredita) se mogu ispuniti i nakon tog datuma.

Detaljnije informacije o kreditima za održivi turizam dostupne su na internetskoj stranici HBOR-a (https://www.hbor.hr/krediti-za-odrzivi-turizam-online-zahtjevi/1632 ). Također, više informacija o programu kreditiranja možete dobiti putem e-maila na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili telefonom na broj 099 4591 703.

Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja

Želite li podići kvalitetu svojih proizvoda i poboljšati učinkovitost poslovanja? U najavi je poziv „Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja“. 

Postupak dodjele bespovratnih sredstava biti će otvoren do iskorištenja raspoloživih sredstava, financijska alokacija iznosi 20.000.000,00 EUR.

Financijska alokacija: 20.000.000,00 EUR
Iznos potpore: 5.000,00 EUR – 200.000,00 EUR
Intenzitet potpore: do 75%

Predmet poziva
Pružanje potpore MSP-ovima kako bi povećali međunarodnu konkurentnost ocjenjivanjem sukladnosti i certifikacijom proizvoda, usluga ili procesa u skladu sa zahtjevima međunarodno priznatih norma ili certifikacijskih shema.

Svrha Poziva:
Olakšati pristup međunarodnom tržištu i povećati konkurentnost MSP-ova primjenom međunarodno priznatih norma, kao i sustava upravljanja, kojima se dokazuje razina kvalitete i sigurnosti u razmjeni roba i usluga te pridonosi povjerenju kupaca.

Prihvatljivi prijavitelji:
Prihvatljiv prijavitelj po ovom Pozivu je pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik, sukladno definiciji veličine poduzeća utvrđenoj u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe GBER .

Uvjeti prihvatljivosti Prijavitelja

  • Mora imati jednog zaposlenog na temelju sati rada u mjesecu koji prethodi predaji projektnog prijedloga,
  • Mora imati jednog zaposlenog na temelju sati rada u godini za koju prijavitelj ima zadnje dostupne službene podatke prije podnošenja projektnog prijedloga
  • Mora biti registriran za obavljanje gospodarske djelatnosti najmanje godinu dana (12 mjeseci) prije predaje projektnog prijedloga
  • u trenutku podnošenja projektnog prijedloga mora biti registriran za obavljanje prihvatljive djelatnosti u kojima se provode projektne aktivnosti
  • Mora imati iskazati pozitivan EBITDA (EBITDA = poslovni prihod – poslovni rashod + amortizacija). 
  • Prijavitelju poslovni prihodi u godini prije predaje projektnog prijedloga moraju iznositi više od 50 % od ukupne vrijednosti projekta
  • Prijavitelj koji vodi poslovne knjige i evidencije sukladno Zakonu o porezu na dohodak  ne može imati iskazan gubitak prema DOH obrascima za godinu koj a prethodi godini predaje projektnog prijedloga (kumulativni godišnji iznos primitaka mora biti veći od kumulativnog ukupnog iznosa izdataka)

Prihvatljive aktivnosti

  • Certificiranje proizvoda

Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva odnose se na certifikaciju proizvoda, odnosno ocjenjivanje sukladnosti proizvoda s određenom normom ili specifikacijom (u skladu s Direktivama ili Uredbama usklađenog zakonodavstva EU i odgovarajućim normama na koje se pozivaju Direktive ili Uredbe).

Prihvatljive projektne aktivnosti mogu biti sve radnje u okviru postupaka ocjenjivanja sukladnosti .

  • Certificiranje sustava upravljanja

Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva odnose se na certifikaciju sustava upravljanja i uključuju:

– ulaganja u pripremu, uvođenje i  certificiranje sustava upravljanja (kvalitetom ili poslovnim procesima ili uslugama) prema zahtjevima međunarodno priznatih norma za sustave upravljanja ili iz područja usluga (ISO)

– ulaganja u pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja (kvalitetom ili poslovnim procesima ili uslugama) prema zahtjevima tržišno priznatih certifikacijskih shema (poput FSC i/ili PEFC certifikacija, BRC norme, KOSHER, HALAL i sl. ).

Prihvatljivi troškovi:

1. Certificiranje proizvoda

Prihvatljivi izravni troškovi u okviru postupka ocjenjivanja sukladnosti proizvoda uključuju:

  • troškove pripreme propisane tehničke dokumentacije (tehnička datoteka koja prati spis) ukoliko istu priprema vanjski pružatelj usluge izrade tehničke dokumentacije
    • troškove prijevoda tehničke dokumentacije na strani jezik, ukoliko je neophodno za ocjenjivanje sukladnosti
    • troškove ocjenjivanja sukladnosti proizvoda (ispitivanje, pregled, certifikacija, mjerenje, umjeravanje) od strane akreditiranog tijela za ocjenu sukladnosti 
    • troškove postupka ocjene sukladnosti proizvoda i izdavanje isprava o sukladnosti (na primjer: izvještaj o ispitivanju, certifikat, potvrda o sukladnosti, potvrda o pregledu, izjava o svojstvima) od strane akreditiranog tijela za ocjenu sukladnosti

2. Certificiranje sustava upravljanja

Prihvatljivi izravni troškovi u okviru postupka uvođenja i certificiranja sustava upravljanja uključuju:

  • troškove savjetodavnih usluga nužne za uvođenje sustava upravljanja kojim će se omogućiti stjecanje certifikata (snimak stanja, definicija projekta, model sustava i postavljanje ciljeva, izrada dokumentacije i ispunjenje preduvjeta za uvođenje sustava upravljanja),
  • troškove edukacije djelatnika neophodne za uvođenje sustava upravljanja koji je/su predmet projektnog prijedloga
  • troškovi certificiranja sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom od strane akreditiranog tijela

Neizravni troškovi nastali izravno kao posljedica provedbe projekta kod prijavitelja izračunavaju se po fiksnoj stopi do visine od 7% iznosa ukupne vrijednosti prihvatljivih izravnih troškova projekta.

Neizravni troškovi nastali provedbom projekta uključuju:

  • troškovi nabave (kupnje) norma
  • troškovi promidžbe i vidljivosti projekta
  • troškove pripreme projektnog prijedloga.

Budući da će se projekti ocjenjivati prema redoslijedu zaprimanja (tzv. „najbrži prst“), važno je započeti s pripremom na vrijeme! 

Više informacija o Pozivu možete pronaći na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=28164 .

U sklopu ovoga Poziva organizirati će se niz besplatnih webinara na kojima će stručnjaci predstaviti natječaj. Na webinaru će se pridružiti i gostujući predavači, stručnjaci za certifikaciju i savjetnici, koji će objasniti koji su to “must-have” certifikati, kako ISO norme mogu pomoći u ESG izvještavanju te opisati kako proces certificiranja proizvoda izgleda u praksi.

Više informacija o datumu održavanja besplatnih webinara i prijavi možete pronaći na poveznici: https://pjr.hr/potpora-poduzecima-za-certifikaciju-proizvoda-i-uvodenje-sustava-upravljanja/ .

Prijava na besplatne webinare: https://pjr.wufoo.com/forms/pbpa9f91ycd1sb/ .

Javni poziv za dodjelu potpora malom gospodarstvu za jačanje konkurentnosti i održivog poslovanja

J A V N I P 0 Z I V za dodjelu potpora malom gospodarstvu za jačanje konkurentnosti i održivog poslovanja za 2024. godinu

Predmet javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Grada Zadra subjektima malog gospodarstva definiranim Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva za jačanje konkurentnosti i održivog poslovanja. Bespovratna novčana sredstva koja se dodjeljuju smatraju se državnim potporama male vrijednosti (de minimis potpore).

Korisnici bespovratnih sredstava mogu biti subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva, obrti i zadruge) koji su u cijelosti u privatnom vlasništvu i sa sjedištem na području Grada Zadra te ispunjavaju djelatnosti prerađivačke industrije te djelatnosti informacija i komunikacija.

Potpore se dodjeljuju s namjenom:

  1. Uvođenja novih tehnologija u prerađivačkom sektoru; jačanja i poboljšanja uvjeta ICT sektora;
  2. Jačanje i poboljšanje uvjeta poslovanja ICT sektora;
  3. Podrške razvoju i komercijalizaciji inovativnih proizvoda i usluga;
  4. Podrške izvoznom poslovanju;
  5. Poticanja projekata u području energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije;
  6. Poticanja poduzetnika početnika.

Pojedinačni iznos potpore po korisniku može iznositi najviše 8 000,00 € godišnje.

Javni poziv otvoren je 30 dana od objave poziva, odnosno do 7. studenog 2024.

Više informacija o samom javnom pozivu, postupku prijave, potrebnoj dokumentaciji i postupku dodjele potpora možete pronaći na internetskoj stranici Grada Zadra, odnosno na poveznici: https://www.grad-zadar.hr/vijest/natjecaji-35/javni-poziv-za-dodjelu-potpora-malom-gospodarstvu-za-jacanje-konkurentnosti-i-odrzivog-poslovanja-za-2024-godinu-8557.html ili kontaktom na sljedeće brojeve i e-mail adrese:

Mate Pinčić, dipl. oec.

Zamjenik pročelnice

Tel: 023 / 208 - 090

Fax: 023 / 208 - 195

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Blanka Dujela, dipl.oec.

Pomoćnica pročelnice

Tel: 023 / 208 - 087

Fax: 023 / 208 - 195

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Jagoda Surać, dipl.iur.

Voditeljica Odsjeka za poduzetništvo, obrtništvo, turizam, civilnu zaštitu i informatiku

Tel: 023 / 208 - 185

Fax: 023 / 315 - 932

e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Javni poziv za iskazivanje interesa za subvenciju kamatne stope korisniku kredita sukladno programu kreditiranja HBOR-a "Poduzetništvo mladih, žena i početnika" i ''Investicije privatnog sektora''

Zadarska Županija objavila je Javni poziv za iskazivanje interesa za subvenciju kamatne stope korisniku kredita sukladno programu kreditiranja HBOR-a "Poduzetništvo mladih, žena i početnika" i ''Investicije privatnog sektora''.

Predmet ovog Javnog poziva je iskazivanje interesa za subvenciju kamatne stope korisniku kredita sukladno programu ,,Poduzetništvo mladih, žena i početnika,, i ,,lnvesticije privatnog sektora" zaključenim s Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak. Programom su propisani namjena i uvjeti dodjele potpore, visina iznosa potpore, kriteriji za ocjenjivanje, potrebna dokumentacija za obradu Zahtjeva, popis prihvatljivih djelatnosti, te druga pitanja za provedbu Programa.

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji subjekti malog gospodarstva (d.o.o., j.d.o.o., profitne ustanove, obrti, fizičke osobe za djelatnosti slobodnih zanimanja) koji ulažu na području Zadarske županije, za djelatnosti iz Popisa prihvatljivih djelatnosti, koji ispunjavaju uvjete za dobivanje kredita sukladno pravilima banaka (poslovnih banaka i HBOR-a), te koji kumulativno ispunjavaju ostale uvjete propisane Pozivom.

Zadarska Županija će osigurati sredstva subvencije kamate korisnicima kredita u visini od 2 postotna poena.

Najviši iznos kreditnih sredstava za koje Zadarska Županija subvencionira kamatu je 400.000,00 eura.

Rok za podnošenje prijave je do iskorištenja Proračunskih sredstava za provedbu Programa, odnosno do objavljivanja Obavijesti o zaključivanju Javnog poziva na internetskim stranicama Zadarske Županije.

Više o Javnom pozivu nalazi se na poveznici: https://www.zadarska-zupanija.hr/potpore-priznanja/aktivni-natjecaji .

Informacije u Zadarskoj Županiji vezano za provedbu ovog Javnog poziva mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarstvo i turizam na sljedeće brojeve telefona i adrese elektronske pošte:

 023/350-342 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 023/ 13 50-437 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 023/1350-439 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 023/1350-430 - Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Objava novog poziva za dostavu projektnih prijedloga „Vaučeri za digitalizaciju"

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavljuje novi poziv za dostavu projektnih prijedloga „Vaučeri za digitalizaciju“ (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.02), usklađen s Uredbom Komisije (EU) 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list Europske unije, L 2023/2831, 15.12.2023.).
Novi poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ provodi se putem otvorenog postupka dodjele u modalitetu privremenog poziva.


Cilj Poziva je doprinijeti povećanju razine digitalne zrelosti MSP-ova kroz razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije ili unaprjeđenje kibernetičke sigurnosti, što će u konačnici povećati konkurentnost i otpornost poduzeća korištenjem digitalnih tehnologija.

Poziv obuhvaća nekoliko vrsta vaučera, ovisno o potrebama MSP-ova:

  • Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
  • Vaučer za digitalni marketing
  • Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
  • Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti
  • Vaučer za složena digitalna rješenja

 
Prihvatljive aktivnosti koje je moguće financirati, ovisno o vrsti vaučera:

  • specijalizirani programe neformalnog učenja usmjereni na razvoj digitalnih vještina za provođenje digitalizacije i digitalne transformacije
  • izrada internetskih stranica, aplikacija i e-trgovine, upravljanje društvenim mrežama
  • izradu strategije digitalne transformacije s akcijskim planom provedbe i metodologijom praćenja provedbe
  • provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća kroz provedbu sigurnosnih provjera i analizu prikupljenih podataka te definiranje dodatnih poboljšanja sustava
  • uvođenje složenih digitalnih rješenja kojima će se omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela te jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije

Ukupno raspoloživi iznos sredstava: 3.700.000,00 EUR
 
Najviši iznos i intenzitet bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu ovisi o vrsti vaučera te iznosi:



Pojedinom prijavitelju može se po ovom Pozivu dodijeliti samo jedan vaučer.

Prijavitelju kojem je dodijeljen jedan vaučer u prethodnom pozivu „Vaučeri za digitalizaciju“, može se dodijeliti vaučer, pod uvjetom da se radi o vaučeru različite vrste u odnosu na vrstu vaučera koja je zatražena prijavom na ovaj poziv.

Prijavitelju kojem su dodijeljena 2 vaučera po prethodnom pozivu „Vaučeri za digitalizaciju“, ne može se dodijeliti vaučer po ovom pozivu.

Prihvatljivi prijavitelji: MSP-ovi
 
Prihvatljivi pružatelji usluga: pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju”

Rokovi i način podnošenja projektnih prijedloga:

  1. Rok za podnošenje projektnih prijedloga traje od 1. ožujka 2024. godine do 08. travnja 2024. godine.
  2. Projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO

Potencijalni prijavitelji mogu za vrijeme trajanja Poziva postavljati pitanja u svrhu dobivanja dodatnih pojašnjenja i obrazloženja odredbi Poziva. Pitanja se mogu podnijeti isključivo putem sustava eNPOO do 14 kalendarskih dana prije isteka pojedinog roka za podnošenje projektnih prijedloga.

Dokumentacija će biti objavljena na stranicama Ministarstva i u sustavu  eNPOO prema pojedinoj vrsti vaučera.

Više informacija saznajte na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja

Preuzimanje priloga: 

Javni poziv za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem Programa konkurentnost turističkog gospodarstva

Ministarstvo turizma i sporta donosi Program potpora male vrijednosti, KONKURENTNOST TTURISTIČKOG GOSPODARSTVA, Zelena i digitalna tranzicija poduzetnika u turizmu

PREDMET JAVNOG POZIVA

Dodjela bespovratnih sredstava male vrijednosti (de minimis potpore) za podizanje konkurentnosti turističkog gospodarstva kroz zelenu i digitalnu tranziciju u turizmu, a provodi se kroz Mjere Programa:

Mjera A - Hoteli

Mjera B- Kampovi

Mjera C - Restorani

Mjera D - OPG/Poljoprivrednik

Mjera E - Plovni objekti nautičkog turizma

Kroz mjeru A podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju, te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih hotela (Hotel, Hotel baština (heritage), Difuznih hotel, Aparthotel, Turističko naselje, Turistički apartmani, Pansion, Lječilišne vrste hotela, Integralni hotel).

Mjera B odnosi se na postojeće i nove kampove (Kamp ili Kamp odmorište) na području NUTS 2 regije: Panonske ili Sjeverne Hrvatske, a podupiru se ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju, te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa.

Mjera C odnosi se na ulaganja u energetski učinkovitu materijalnu imovinu i zelenu tranziciju, te digitalizaciju i unapređenje radnih procesa postojećih ugostiteljskih objekata s cjelogodišnjim poslovanjem koji imaju važeće rješenje iz skupine „RESTORANI“, i to: Restoran, Gostionica, Bistro ili Slastičarnica, dok se kroz mjeru D podupiru ulaganja OPG-a - obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva i PG-a - poljoprivrednika u nova vinotočja ili kušaonice, te digitalizaciju i e-punionice za OPG-e ili PG-e koje ima rješenje za ugostiteljske usluge.

Mjera E odnosi se na ulaganja u postojeće plovne objekte za izlete koji su registrirani sukladno Pravilniku o vrstama plovnih objekata nautičkog turizma te ulaganja u plovila namijenjena iznajmljivanju s ili bez posade i pružanju usluge smještaja gostiju na plovilu (charter plovila).

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI

Za dodjelu bespovratnih sredstava prijaviti se mogu: subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) registrirani za ugostiteljske i/ili turističke djelatnosti i Obiteljska poljoprivredna gospodarstva/Poljoprivrednici koji imaju Rješenje o pružanju ugostiteteljskih usluga na OPG-u ili će isto ishoditi po završetku projekta.

ROK PRIJAVE

Javni poziv otvoren je od 23. veljače do zaključno 15. ožujka 2024. godine do 16:00 sati.

Prijave se podnose isključivo online putem sustava eGrađani, na portalu eTurizam (TuRiznica). https://eturizam.gov.hr/

U svrhu osiguranja ravnopravnosti svih potencijalnih prijavitelja, Ministarstvo turizma i sporta ne može davati prethodna mišljenja o prihvatljivosti prijavitelja, aktivnostima ili troškovima navedenim u prijavi. Sva pitanja vezana uz javni poziv mogu se postaviti isključivo elektroničkom poštom, slanjem upita na adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Prilikom slanja upita u polje Predmet/Subject napisati mjeru za koju se traže informacije (Mjera A, B, C, D ili E). Posljednji dan za slanje upita je 13. ožujka 2024. godine.

 Više informacija o ovom Pozivu i svu potrebnu natječajnu dokumentaciju možete pronaći poveznici.

Preuzimanje priloga: 

Otvoren COOP Poziv Kreativne Europe- Kultura

Otvoren je Poziv na dostavu prijedloga za Europske projekte suradnje s rokom za predaju projektnih prijedloga 31. ožujka 2022. godine u 17:00 CET.

Mjesto koje okuplja kreativce i umjetnike koji ideje pretvaraju u poduzetništvo.

INOVAcija

eu logo zajedno do fondova

logo mobile

OPKK